Klachten

Wij stellen – naast kwaliteit – service op de eerste plaats en daarom nemen wij klachten uiterst serieus.
Als u een klacht heeft over een aankoop of over onze service dan kunt u bellen of een email sturen.
Wij zullen u klacht zo snel mogelijk in behandeling nemen en als u een telefoonnummer meestuurt zullen wij binnen 2 werkdagen telefonisch contact met u opnemen.

Daarnaast zijn wij aangesloten bij ICTWaarborg zodat u zeker weet dat u bij ons kwaliteit en service aantreft.

Vragen/opmerkingen of een klacht? Laat een bericht achter voor onze helpdesk. Wij reageren altijd binnen 24 uur.

Niet tevreden over onze klachtafhandeling?

Kwaliteit van ons dienstverlening en de tevredenheid van klanten staan voorop bij ons. Wij staan altijd voor u klaar bij een klacht.
Bent u echter niet tevreden over de behandeling van uw klacht? Dan kunt u gebruik maken van de bemiddelingsregeling van ICTWaarborg door het bemiddelingsformulier op www.ictwaarborg.nl in te vullen.

iFixToday B.V.

Kosmonaut 9A,

3824MK, Amersfoort

(033) 203 50 10

info@ifixtoday.nl

KvK 65371348

Openingstijden van maandag tot vrijdag van 09:00-18:00

Mail ons